Skip to main content

Gjennomsnittlig Age For Flytting Out Of Your Foreldre Huset


wiki Hvordan forberede seg til å flytte ut av foreldrene dine Hus Lær om levekostnader. Når du bor alene, vil du ha mange regninger. Det er rett og slett uunngåelig. Før du flytter, vil du undersøke kostnaden for mange ting, inkludert leie, verktøy, mat og transport. Lag en liste over alle de tingene du bruker i ditt daglige liv (vann, varme, internett), og finn ut hvor mye disse tingene koster per måned i byen din. 1 Bestem budsjettet ditt. Du vil få et rimelig budsjett ned på papir. I tillegg til å beregne hvor mye du skal bruke på nødvendigheter (leie, varme, etc.), sørg for å sette de ikke-essensielle i budsjettet ditt også. For eksempel finne ut hvor mye du bruker på underholdning hver måned. Elsker å gå på kino Faktor som er i. 2 Sørg for at du vet hvor mye penger du faktisk lager. Hvis inntekten varierer fra måned til måned, bruk et lavere tall når du oppretter budsjettet. Du vil ikke bli fanget kort. 3 Youll vil også faktorere transportkostnadene for å omgå ditt nye nabolag. Prøv å finne ut hvor mye du vil bruke på gass og offentlig transport. Sørg for å bygge inn noen morsomme penger til budsjettet hver måned. Det bør være litt fleksible utgifter. Alle må splurge på pizza etter en dårlig dag på jobb en gang i mellom. Ikke vær redd for å justere budsjettet ditt mens du går. Prisene vil svinge, og det vil også din inntekt og prioriteringer. Opprett din kreditt. Din kreditt er en viktig del av din økonomiske uavhengighet. Før du bor på egen hånd, må du sørge for at du ikke bare har etablert kreditt, men at kredittpoengene dine er gode. For å etablere kreditt, vil du kanskje vurdere å få et kredittkort. Forskning ulike typer, og velg en som er best for deg. Du vil sørge for å betale din regning i tide hver måned. 4 Du kan be foreldrene dine om å sette navnet ditt på en av husholdningsregningene. For eksempel, hvis navnet ditt er på kabelkontoen, kan det bidra til å etablere kreditt. Bygg en økonomisk pute. Hva vil du gjøre hvis bilen din bryter ned Hva skjer hvis sjefen din kutter timene dine på jobben. Dessverre skjer disse tingene. Derfor er det viktig å ha noen nødmidler satt til side. Når du først legger ut på egen hånd, må målet ditt være å ha minst 500-800 satt til side i nødstilfeller. 5 Gjør en prøvekjøring. Før du gjør ditt store trekk, ta en måned eller to for å trene det nye funnet økonomiske ansvaret. Sett opp budsjettet ditt og hold deg til det. Du kan til og med gå så langt som å betale leie til foreldrene dine, i forberedelse til å betale utleier. Det er usannsynlig at foreldrene dine vil motstå 6 Metode To av tre: Organisere logistikk Rediger Finn et sted å bo. Dette bør være en av dine største prioriteringer når du planlegger et trekk. Når du finner et nytt hjem, er det mange faktorer å vurdere. Velg først et sted. Vil du leve i nærheten av arbeid I nærheten av hvor du sosialiserer Sett ut hva som er viktig for deg. Deretter velger du hva slags hjem fungerer for deg. Er du en leilighetsperson Eller trenger du et hus 7 På dette tidspunktet vil du avgjøre om du vil ha en romkamerat eller ikke. Dette alternativet kan være veldig bra for de som bor på et budsjett. Hvis du har en venn som også trenger et sted å bo, kan dette være ideelt. Hvis du finner en romkamerat på en annen måte, må du sørge for å bruke sunn fornuft og være trygg. En måte å finne romkamerat på er å spørre rundt og bruke forbindelsene dine. Legg inn en melding på dine sosiale medier, og send en e-post til dine medarbeidere, spør om de kjenner alle som kan være interessert. Du kan også bruke Internett til å finne en romkamerat. Sørg for å bruke et anerkjent nettsted, og vær veldig grundig og spesifikk når du legger ut det du leter etter. Sørg for å møte eventuelle potensielle kandidater i person, i et offentlig rom. Ta en pålitelig venn med deg slik at du kan få tilbakemelding. 8 Butikk for rekvisita. Foreldrene dine har sannsynligvis levert alt du trenger. Når du forbereder deg på flyttingen, må du huske å tenke på de daglige nødvendighetene du trenger. Jo, du trenger møbler. Men ikke glem ting som såpe, drikkeglass og rengjøringsmateriell. Lag en grundig liste og trykk på butikken. 9 Gå rundt i foreldrenes hus og lage en liste over viktige elementer. Ikke glem å pakke inn ting som lyspærer, et stempel og en eskeåpner. 10 Lag en liste over elementer du trenger for hvert rom på ditt nye sted. Dette vil hjelpe deg å holde orden. Du kan spare mye penger når du passer på ditt nye sted hvis du er ressursfull. Spør venner og familie om de har møbler, tallerkener, etc. som de ikke bruker. Hand-me-downs er flotte når du starter. Speditørbutikker og forsendelsesbutikker er gode steder å lagre på nødvendigheter for ditt nye sted. Kjøkkenutstyr er ofte spesielt billig her. Sett opp tjenester. Når du finner et sted å bo, spør din utleier hvilke verktøy du er ansvarlig for. Kontaktleverandører i ditt område og sette opp kontoer. Du vil være sikker på at vannet ditt, strøm, gass og varme er klare til å gå dagen før du faktisk går inn. Du må ofte sette ned et innskudd hvis du er en ny kunde - faktor det inn i budsjettet. 11 En annen tjeneste du trenger er movers og transport for dine ting. Hvis du har mange sterke venner og kjenner noen med lastebil du kan låne, sørg for å be om hjelp og planlegg flyet ditt i henhold til planene sine. Leie flyttemuligheter. Dette kan være dyrt, men det kan også gjøre flyttingen mye enklere. Kontakt minst to forskjellige flyttende selskaper i ditt område og be om tilbud. Du vil også lese kundeanmeldelser online. 12 Utforsk området. Tilbring litt tid på å gå rundt i det nye nabolaget ditt. Sørg for at du vet plasseringen av nærmeste matbutikk, apotek og bensinstasjon. Ta deg tid til å finne ut hvor nærmeste park er, og utforske nabolagets restauranter. Ha en venn gå med deg for å gjøre dette enda mer av et morsomt eventyr. 13 Endre adressen din. Dette trinnet er veldig viktig når du forbereder deg på å flytte. Det er mange bedrifter og byråer som trenger å vite hvor du er for å kunne tilby tjenester. Din første stopp bør være postkontoret, der du kan fylle ut et skjema som godkjenner at posten din går til din nye adresse. Tilbring litt tid på å tenke på alle de andre organisasjonene som trenger å vite at du har flyttet. Lag en sjekkliste over steder å varsle, blant annet: 14 Bank Workplace Leger kontor Skoleforsikringsselskaper Få et nytt førerkort. Du trenger en ID som gjenspeiler din nye adresse. Ta vare på dette etter at du har endret adressen din offisielt, da du kanskje trenger bevis på din nye adresse for å gjøre denne endringen. De fleste DMVer vil akseptere en bruksregning i ditt navn, men sjekk på de spesifikke kravene til staten din. Leser Suksesshistorier Jeg skal flytte ut i løpet av det neste og et halvt eller så, som jeg ikke er så gammel nok til å flytte ennå. Spørsmål med faren min har gjort meg mer enn klar til å flytte ut så snart som mulig. Dette ga meg mange gode tips som jeg planlegger å bruke når jeg gjør .. mer - Anonym Denne artikkelen dekket hver eneste detalj som jeg var bekymret for med hensyn til å flytte ut av foreldrene mine hjem. Takk, wikiHow, for alle tre metodene. De hjalp virkelig. mer - A. W. Dette nettstedet hjalp meg til å vite mer ting jeg ikke visste om å flytte. Jeg vil ikke nekte jeg er litt redd, men det er bra, antar jeg. Jeg håper alt går bra. mer - Mailyn Nunez Har denne artikkelen hjulpet deg? Hva er gjennomsnittsalderen i USA for å flytte ut av foreldrene dine? Er det noen virkelig ekte statistikk om dette Hvor gammel var du, og hvorfor flyttet du ut Var det en kamp i begynnelsen, økonomisk eller følelsesmessig er det. vis mer Er det noen egentlig ekte statistikk om dette Hvor gammel var du, og hvorfor flyttet du ut Var det en kamp først, økonomisk eller følelsesmessig Er alderen forskjellig for menn mot kvinner I039m tenker at min datter som er 20 skal flytte ut og inn i hennes venns hus. Hun har lyst og stjelt i årevis, selv ved å bli sparket fra flere gode jobber på grunn av det. Hun har en betalt bil som deres far og jeg kjøpte henne, og jeg betalte for hennes første 2 år med college, og hun flunked ut. Jeg fikk henne inn i Nasjonalgarden, og hun satte av grunnleggende så lenge at hun ble tømt. Nå jobber hun på en stripklubb. She039s skulle betale sin mobiltelefonregning og bilforsikring, auto reparasjoner og gass: Ingen bilbetaling eller leie eller noe annet. Hun stjeler fra meg og hennes søster så mye, og det har følelsesmessig og økonomisk skadet oss at det får oss til å føle oss veldig deprimerte. She039s fant et byhus å dele med en venn som bare forventer at hun skal betale 250 per måned. It039s i et godt nabolag 5 minutter unna. Jeg fortalte henne at jeg tror hun burde flytte, ikke fordi jeg prøver å være slem, men fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal få henne til å lære ansvar, og hennes far (vi er skilt) er enig. Jeg fortalte henne at vi fortsatt ville hjelpe henne med ting nå og da og ikke forlot henne, men forsøkte å hjelpe henne med å få sitt liv til å gå. Hennes rom er fryktelig med mold som vokser i kopper og på tallerkener, mat under sengen, skitne klær, etc. forresten, det er ikke bare et rotete rom, det er skitten og uhygienisk. Så bunnlinjen skjønt. er det for tidlig for en 20 år gammel kvinne å forlate foreldrene sine Hva om hun bare er 5 minutter unna, gjør det bedre Jeg tror at I039m deaktiverer den eldste ved å gjøre ting så enkelt på henne. Hva synes du Vennligst snill, omtenksom svar bare. Takk skal du ha. ) Jeg mente ikke å si quotthe eldest. quot Jeg mente bare at jeg tror jeg deaktiverer henne. Jeg har to barn, og min yngste er den komplette. Vis mer Jeg gjorde ikke å si quotthe eldest. quot Jeg mente bare at jeg tror I039m deaktiverer henne. Jeg har to barn, og min yngste er det motsatte av den eldste, det er alt. Jeg er 29 (nesten 30) år gammel og forlot foreldrenes hus da jeg ble uteksaminert på college. Jeg kjørte faktisk bort med min da kjæreste for å leve med ham. dagen etter julen. Foreldrene mine ønsket faktisk at jeg skulle bli med dem. Jeg var 23 på tiden. Jeg skulle ønske jeg hadde et enklere svar eller en som skadet, men min stemme er å sparke henne ut. Fortell henne at hun må gå. Oppfordre henne til å flytte inn med vennen sin, men jeg antar at hun vant endring. She039ll ligger og stjeler fra vennen hennes og holder et rotete boareal der også. Gidder hun ikke om livet På 20 var jeg klar til å takle verden. Jeg ønsket å være borte fra foreldrene mine, jeg ønsket og en jobb. Jeg ønsket en bil og et sted å sove. Jeg lurer på om vennskapet hennes med den mulige romkameraten. Hvis det er en nær venn som hun hadde en stund, så håper jeg det vil vare. Hvis det er bare en venn, så blir sannsynligvis din datter sparket ut av byhuset i flere måneder. Å bli utslettet på National Guard er ikke bra, du vet det riktig. It039ll holder fast med henne og muligens får en betydelig jobb vanskeligere for henne i fremtiden. Jeg ønsker deg begge lykke til. Kate middot 5 år siden Gjennomsnittlig alder av å flytte ut kenly middot 4 måneder siden Logg inn for å legge til en kommentar I39m leser ikke det. Jeg kommer til å svare på tittelspørsmålet og være på vei. Gjennomsnittsalderen for å flytte ut er trolig ca 25. Hvis du. Vis mer I039m leser ikke det. I039m kommer til å svare på tittelspørsmålet og være på vei. Gjennomsnittlig alder for å flytte ut er sannsynligvis omtrent 25. Hvis du vurderer alle løpene, 18-19 år gamle studenter og folket som er som 50 som aldri beveger seg ut av deres mors hus, får du sannsynligvis noe i den retningen. Husk deg dette er bare min gjetning, hvis du virkelig vil vite, google det. I039m er sikker på at det nok har vært studier og undersøkelser gjort. Jeg flytter personlig ut neste år når jeg går på college, og I039 blir 18. Logg inn for å legge til en kommentar Så spar henne ut. Hun er 20. Det er ditt hus. Jeg flyttet ut på 18 på grunn av problemer med min far og flyttet inn med min forlovede. Det var ikke en kamp. vis mer Så spar henne ut. She039s 20. Det er ditt hus. Jeg flyttet ut på 18 på grunn av problemer med min far og flyttet inn med min forlovede. Det var ikke en kamp fordi vi begge hadde jobb og det var ikke en kamp følelsesmessig fordi vi begge elsker hverandre. Selvfølgelig varierer det fra person til person, men fra min erfaring var det ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg vet ikke om det er statistikk om dette, men hun er gammel nok til å ta vare på seg selv. Hun har vært å stjele og ligge i ditt hjem. Logg inn for å legge til en kommentar Mår du at you039re gjør det mulig for henne ikke å deaktivere. Deaktivere henne ville bety å bryte knærne eller noe. Logg inn for å legge til en kommentar middot akkurat nå Svar på dette spørsmålet Relaterte spørsmål Rapporter misbruk Rapporter misbruk Beklager, du har nådd din daglige spørringsgrense. Tjen flere poeng eller kom tilbake i morgen for å spørre mer. Å spørre om kostnader 5 poeng og deretter velge et best svar tjener deg 3 poeng Spørsmål må følge fellesskapsretningslinjer Medieopplasting mislyktes. Du kan prøve igjen å legge til mediet eller fortsette og legge inn svaret Media upload mislyktes. Du kan prøve igjen å legge til mediet eller fortsette og legge inn spørsmålet. Opplastet bilde er mindre enn minimum kreves 320x240 piksler størrelse. Beklager, filformat støttes ikke. Du kan bare laste opp bilde med størrelse mindre enn 5 MB. Du kan bare laste opp video med størrelse mindre enn 60 MB. Generere forhåndsvisning Gå videre og legg inn svaret ditt. Opplastet video vil være live etter behandling. Gå videre og legg inn spørsmålet ditt. Opplastet video vil være live etter behandling. Sendingsforespørsel. Dette kan ta ett eller to minutter Uploading. wiki Slik flytter du deg hjemmefra til din første leilighet Bestem deg om du vil dele ditt oppholdsrom med andre. Å ha romkamerater er bra, fordi hvis du velger dem riktig, deler de levekostnadene med deg, hjelper deg rundt i huset, og gir nyttige ting for å flytte. Vær advart: det er også risikabelt å gjøre det. Personen kunne slutte å betale sin andel av leie, enten ved valg eller på grunn av finansiell ustabilitet. De kunne heller ikke bistå med å kjøpe nødvendigheter, for eksempel dagligvarer. De kunne heller ikke hjelpe rundt huset. Du bør velge en svært nær venn hvis det er mulig, noen som du vet, ville ha lignende levevaner. Du bør begynne å lete etter steder måneder før du faktisk flytter. Lag avtaler for å vise stedene. Før avtale, kjør rundt for å se hvordan området er. Se etter steder du skal trenge. Prøv å velge et sted sentralt for alle disse stedene. Ikke velg et sted å bo fordi det er praktisk for dine venner og deres behov, dette vil være ditt hjem og må ha alt du trenger i lang tid framover. Mange tenåringer flytter ut og finner et sted fordi deres venner liker det og synes det er kult, men vennene dine nå er kanskje ikke vennene dine når du betaler dine første måneders leie for stedet de likte. Når du ser på et sted, husk at du ikke sannsynligvis kommer til å få et palass. Sammenlign hastigheten til kvaliteten på stedet og også til andre priser. Ønsker du et billigere sted, eller vil du heller betale mer for et bedre sted Hvis det er mulig, ta med en venn og en forelder, begge vil gi deg forskjellige visninger av stedet for å hjelpe deg med din beslutning. Lag en oversikt over tilstanden til huset sammen med utleier. Utkast til en utleiekontrakt (eller kjøp en på en stasjonær) les gjennom, sørg for at den dekker ting som innskudd (typisk en månedslønn) og ansvar for regninger og signere det. (Utleier vil sannsynligvis allerede ha en kontrakt etablert.) Utarbeide en budsjettplan. Ta hensyn til kostnader som verktøy, forsikring, dagligvarer, klær og sporadisk utekveld eller filmutleie. Vil din lønnsomhet støtte dette Hvis du bor hos andre, kan du finne ut den totale inntekten per måned og diskutere hvordan kostnadene deles. Flytt inn. Foreldre er gode kilder til uønskede (for dem) sengetøy, servise, gryter og panner, bokhyller etc. Prøv også å se i butikkbutikker. Selv om disse stedene kanskje ikke appellerer til noen, kan du kjøpe noen billigere ting for øyeblikket og erstatte det senere. Prøv å kjøpe så mye som mulig før du beveger deg på den måten du ikke sitter fast uten den. Diskuter ditt gamle rom med foreldrene dine - du vil kanskje overhale dine gamle ting, bli kvitt søppel, ta dine favoritt og mest brukte ting til ditt nye sted. Alt du ikke trenger kan brukes av en romkamerat, så spør. Du kan også prøve å selge ting du ikke vil ha på nettet eller på et garasjesalg for å få litt ekstra penger. Det er ikke rart å forlate all din gamle søppel med foreldrene dine, så hvis du ikke kommer til å bruke eller selge den, med mindre de er i orden når du forlater den, gjør dem en tjeneste og ta den til junkyard. Sett opp verktøyet (regninger) står for vann, gass og elektrisitet. Du kan ofte plukke opp de tidligere leietakerkontoene i et nytt navn - spør utleier. (Igjen er dette sannsynligvis allerede gjort.) Innskudd er vanligvis pålagt å sette opp kontoen. Sist og ikke minst, sørg for at du har råd til å betale alle regningene dine når du er flyttet, at arbeidet ditt er trygt, og at du vil få nok penger til å leve komfortabelt og ikke sliter med å betale leie, verktøy, mat, gass til bilen din , og forsikring. Leve lønnsslipp til lønnsslipp er ikke lett eller morsomt. Din månedslønn skal være minst 1000,00 eller mer enn alle regningene dine kombinert, slik at du kan være trygg økonomisk. Foreldrene dine kan ha gjort det enkelt å sørge for deg. men det er ikke. 65 av barna som flytter ut, kommer hjem eller hjemløse på 3 måneder eller mindre. Pass på at du er klar til å flytte om foreldrene dine ikke lar deg flytte inn igjen. Ikke la hjemmet ditt være dårlig hvis det i det hele tatt er mulig å snakke med foreldrene dine og trene eventuelle problemer før du reiser. Hvor mye skal du tjene en time til å flytte? Besvart av wikiHvordan Bidragsyter Det avhenger virkelig av hvor du bor, prisene på leie i området, og hvor mange timer du jobber. Vanligvis bør leien din ikke være mer enn 30 av din månedlige inntekt (før skatt), selv om noen bruker mer enn det. Du må se på kostnadene ved leie i ditt område og se om du har råd til det. Hvis ikke, finne en romkamerat å bo sammen med, kan være et alternativ. Jeg planlegger å flytte ut på 18 med en heltidsjobb og en deltidsjobb. Hvis jeg har en romkamerat, vil det være lett for meg økonomisk Besvart av wikiHvordan bidragsyter Det avhenger av utgiftene dine, men hvis du bor i en beskjeden leilighet og deler utgiftene med en romkamerat, bør du bare ha det bra. Prøv å sørge for at du har 6 måneders hjelpeprogramvare for dagligvarepenger lagret, og hold et beredskapsfond dersom noe går galt eller noe uventet utgift kommer opp. Hvis du går inn med venner, husk at du ikke vil bo hos dem for alltid. Så hvis du kjøper ting til leiligheten, sørg for at du holder fast på kvitteringene, så når det er dags å flytte ut, vet du nøyaktig hva du kjøpte, og du har bevis. Hvis det er mulig, prøv å få nok penger lagret til å betale tre måneders verdi for leie, regninger, forsikring og dagligvarer til enhver tid. Hvis du eller en romkamerat mister en jobb, kan dette sikkerhetsfondet redde deg fra dårlig kreditt og / eller hjemløshet. Sørg for at du har et budsjett som holder deg fra å miste alle pengene dine eller gå tom for penger. Prøv å unngå å spotte kontanter på luksus. I stedet lagre litt penger for å bruke på dem, men ikke alt av det. Beste venner gjør ikke alltid de beste romkameratene. Vær åpen for å møte nye mennesker og rom med noen du ikke vet fordi å se den samme personen hele tiden kan være vanskelig på et vennskap. Det er også noen ganger hyggelig å leve med noen med en motsatt tidsplan fra deg (de jobber i klassen i ettermiddageventyret og du har en klasse om morgenen) slik at du ikke går i hverandres måte. Å diskutere og planlegge ting sammen vil gjøre deg og dine husmødre verdsetter huset mer. Hvis du har en følelse av hus samfunn, er folk lykkeligere å bidra og holde stedet i orden. Middag sammen er en god ide til og med. Når selve utflyttingsprosessen starter, dvs. å transportere ting til og fra hus til hus, få så mange venner og familie involvert som mulig. Det blir morsomt, og du kan takke dem med noen hjemmelagde smørbrød og en drink. Vær trygg Kjærlighet hvor du bor Advarsler Rediger Skruppelløse utleiere kan ha ulovlige kameraer i leiligheten din. Sjekk etter dem på områder som badet (i hjørner og under vasker, nær toaletter) samt soverom. Husk å besøke leiligheten før du går inn og ta med en eldre bekjentskap, som en forelder. Å være uavhengig betyr ikke at du må være dum. Få denne personen til å sikkerhetskopiere, sjekke vasker, toalett, vanntrykk, etc. Vanligvis vil eldre voksne ha hatt erfaring med fryktelige leiligheter og kan se et uverdig sted. Du vil ha det beste stedet for pengene dine, rett Inspiser området rundt din potensielle leilighet og spør dagens leietakere hvordan de liker å bo der. De kan redde deg fra støyende naboer eller et kriminelt riddt nabolag. Ikke prøv å passe flere mennesker inn i et hus i et forsøk på å få råd til stedet hvis du ikke har råd til et bestemt sted, så vær klar over at det finnes tusenvis av andre mulige løsninger. Dårlige housemates. Hvis du bor sammen med venner, tenk om de har omtrent samme standarder for renslighet som du gjør, og om de vil være i stand til å betale husleie og regninger. Diskuter REGLER på forhånd. Kan folk bli over, eller må det bli avtalt av begge parter eller ingen musikk til hvilken tid om natten Den siste tingen du vil ha er å stå opp for arbeid og ha syv personer gått ut på stueetasjen din, og kom hjem til et fortsatt rotete hus. Sørg for at du kjenner personen du bor sammen med.

Comments

Popular posts from this blog

How To Begynne Trading Aksjer Online

wiki Hvordan handle aksjer Online For noen erfarne forhandlere, er kjøp og salg av aksjer på Internett en cakewalk. Men for nybegynnere, er handel aksjer på nettet et totalt mysterium. Fremveksten av elektroniske meglerkontoer og programvareverktøy til aksjemarkedet har gjort netthandel på aksjer enklere, men det har også ført til noen kompleksiteter og noen forpliktelser for hjemmebrukeren. Her er noen enkle trinn for å hjelpe nybegynnere investorer handle aksjer på nettet. Trinn Rediger del ett av fire: Forskning og valg av lagerredigering Utfør en teknisk analyse. Teknisk analyse er et forsøk på å forstå markedspsykologi eller, med andre ord, hvilke investorer som helhet føler om et selskap som reflektert i aksjekursen. Tekniske analytikere er normalt kortsiktige innehavere, bekymret for tidspunktet for kjøp og salg. Hvis du kan oppdage et mønster, kan du kanskje forutsi når aksjekursene faller og faller. Dette kan informere deg om når du skal kjøpe eller selge visse aksjer. 1 Tekni

Keltner Trading Strategi

Oppdage Keltner-kanaler og Chaikin-oscillatoren Etter at studentene i teknisk analyse har master noen av de grunnleggende indikatorene, vil de kanskje takle noen av de mindre kjente og diskuterte tekniske indikatorene. Her tar vi en titt på Keltner Channels og Chaikin Oscillator som ikke er uten hengiven følge. Keltner kanaler Chester W. Keltner introduserte og utviklet Keltner Channels i sin bok How to Make Money in Commodities (1960). Som Bollinger Bands, er Keltner Channels bare bevegelige-gjennomsnittlige band. (Se grunnleggende om Bollinger Bands.) Flytte-gjennomsnittlige bånd og kanaler er de samme: en mellomlinje og to ytre linjer. Keltner-kanaler representerer gjennomsnittet av høy, lav og sluttkurs for et problem. På hver side av midtlinjen er band som dannes fra det daglige høyt minus det daglige lavet over en periode på 10 dager. Teknikere tror teorien om at prisen på et problem er mest sannsynlig å handle innenfor grensene til band eller konvolutter. Trader er å selge utste

Online Strategi Handel Kort Spill

Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. Årets ip: Dekket ditt kan ha minst 30 kort administrere dekk og tilpasse det så snart som mulig, bli kvitt noen av kortene du ik