Skip to main content

Mbfx Forex System Anmeldelser


MBFXSystem (Mostafa Belkhayate) Gjennomgang Besøk nettstedet Mai 2011: Et stort antall falske positive anmeldelser sendt. FPA anbefaler et svært høyt forsiktighetsnivå med dette selskapet. Andre nettsteder relatert til dette selskapet inkluderer nytt handelssystem MERK: 2012-06-03. Administrerende direktør i New-Trading-System har truet med å saksøke FPA for å fjerne uttalelsen om at den er knyttet til MBFXSystem. Denne trusselen stammer fra Frankrike. Det mulige forholdet ble brakt til FPA39s oppmerksomhet av 2 falske anmeldelser sendt fra Frankrike. En hevdet å være fra Storbritannia, den andre fra USA. En ble lagt ut på denne anmeldelsen siden. Den andre sendte New Trading System som et nytt nettsted i vurderingene. Begge snakket om New-Trading-System som selger en indikator fra Belkhayate. FPA vet ikke om disse selskapene er knyttet til eierskap eller ikke. Det ser ut til at det kan være noe forhold i kilden til deres handelsmetodikk. Ive hadde MBFX i to år, og likte å bruke systemet enkelt å forstå, fin utseende, og fikk gode resultater. Så et par måneder siden fikk jeg oppgraderingen til MBFX 2 med de nye indikatorene free. What en forskjell De nye indikatorene pluss 2 Ytterligere års forex erfaring har gjort dette til et killer system for meg. Jeg har et godt arbeidskunnskap om supportresistance, fibonnaci, lysestaker og kanaler. Jeg kryss referanse signalene i dette systemet mot denne kunnskapen og resultatene har vært gode. Systemet kan være ompakking av andre indikatorer, men det gjelder ikke meg. Sluttproduktet er elegant og brukervennlig. Jeg kan gjøre opp kostnadene for systemet på en handel. Jeg er enig i at systemet egentlig fungerer best på 1 time og 4 timers diagrammer, men jeg har brukt det med hell i tidsrammer fra 1 minutt til 1 dag. Systemet er i hovedsak en reverseringsstrategi, men jeg finner de nye indikatorene som kan brukes til å implementere en trendhandelsstrategi. Systemet er et dynamisk system og så repaints fordi det indikerer posisjonen til dagens pris mot tyngdepunktet. Dette kaster mange mennesker. På grunn av dette, selv om systemet er enkelhet selv. Det kan være mindre egnet for nybegynnere enn den mer erfarne handelsmannen som kan være mer diskriminerende i hvilke signaler å handle. Som en del av revolusjonen til MBFX2 tilbyr det nye selskapet som eier systemet en signaltjeneste som er dyrt (ca 70 per måned), og jeg fant var ganske ubrukelig. De hevder at de nå har endret måten de genererer signalene på, men jeg vil ikke prøve dem igjen. Da vurderingen er basert på systemet og ikke på signaltjenesten for meg, er det 5 stjerner pluss, men jeg aksepterer det er andre som bare ikke klikk med den. PS som svar på Craigs innlegg, venter jeg noen ganger til signalet har blitt fra gul til neste farge og plasserer stoppet på baksiden av signalsymbolet og tillater en viss mengde pips derfra for å muliggjøre innføring i handelen max av 20 pips på 15 minutter og 35pips på 1 time. Hvis du savner oppføring til handel så vær den. Vent til neste nivå av indikator f. eks. Nivå 2 (lilla) hvis du prøvde og savnet oppføringen på nivå 3 (gul) som er i retning av handelen, dvs. den andre lilla etter den gule. Se tilbake på oppsettene som fungerte - lysestake mønstre osv. Ingen erstatning for diagramtid. Formålet med denne siden er å oppmuntre og samle brukeranmeldelser av et Forex-produkt som heter MBFX Forex System. For å få detaljene om dette produktet (for eksempel dets funksjoner) eller hvis du ser etter støtte, kan du besøke det offisielle nettstedet som finnes på mbfxsystem. Nedenfor er de nåværende anmeldelsene av MBFX Forex System. Det er mulig at på det tidspunktet du8217 leser denne siden er det ingen omtaler ennå. Fordi de kommer fra virkelige brukere, kan det ta litt tid før de første vurderingene vises. Vennligst bookmark denne siden og kom tilbake jevnlig for å se etter nye anmeldelser. Hvis du har erfaring med MBFX Forex System, vennligst legg en kort anmeldelse eller kommentarer med tilbakemeldingen din (vennligst følg innstillingsreglene). Det vil hjelpe andre brukere til å bestemme seg. Takk Hvis du vil sende et Forex-produkt som ikke allerede er oppført på dette nettstedet for brukerkommentarer og vurdering, bruk skjemaet. Du kan også være interessert i: Hvis du har erfaring med dette produktet, vennligst legg inn din tilbakemelding eller gjennomgang nedenfor. Hjelp andre til å bestemme, hver oppføring hjelper. Bra for fortidskart. RE-PAINT Jeg er enig. Denne indikatoren repaint. Sk indicator8230DON8217T KJØP .. Jeg vet ikke hva du snakker om, men jeg fikk 7 seier handler onsdags og 4 seier handler torsdag og 1 tap det ikke repaint det reconfigures dvs hvordan systemet fungerer Jeg er glad for å følge reglene og være tålmodig Hei, danny. Don8217t får meg til å le Å miste tap er ikke ment å eksistere. Disse tegnene ser ut som en vinnende handel når du ser på diagrammet fra fortiden. Tegnene vil imidlertid ikke gå ut i sanntid. Jeg kaller denne RE-PAINT. Hvis systemet er så bra, hvorfor don8217t de sender verifiserbare fortidshandelshistorie Og når du spør deg om hvordan du best kan handle med systemet, er de veldig vage og bare fortelle deg å prøve det på forskjellige par og tidsrammer 8211 ingenting spesifikt eller virkelig nyttig. SOO glad denne samtalen går fortsatt, jeg kjøpte, har prøvd. Startet på 15 minutter til timen, noen tap noen gevinster men8230can8217t forstår, jeg startet med H4 og mest har vært tap, for noen dager siden jeg var på EURGBP SHORT på H4 fordi det gikk i rødt og slo stopp, mesteparten av handlingene mine har stanset , Gjorde det, men så mistet alt i 2 H48217s og hvilte på M30 (vel, han sa mindre enn H4 er mindre nøyaktig), men jeg kan ikke forstå hvorfor I8217m selv får TAP på H4, jeg SHOULDN8217T. hvis 98 er nøyaktig, se, jeg gjorde det, men I8217ve mistet alt igjen lol (kanskje bare hold deg til H4.) I8217m i AUDUSD trade right NÅ, så langt så bra må jeg innrømme, noen ting jeg sa i siste kommentar weren8217t sant, bare 3 4H har stoppet ut på meg, resten var M30, virker hvis du går under 4 timer er winloss rasjonen mindre. En annen ting, den korte jeg tok på eurgbp var på en 8220straight8221 (ikke opp eller ned), men prisen var i rødt, kanskje 8220straight8221 linjer shouldn8217t bli handlet, men hvis prisen er rød, SURELY it8217ll faller. Selv om linjene er rett Så ok, for de som har kommet rett med dette systemet, vennligst fortell meg: På dagen EURGBP, EURUSD, EURCAD og EURAUD er alle parene som er nesten klare til å gå kort, sier jeg nesten fordi I8217m venter nå for timeren å endre (jeg tror er tryggere) Forex Frenzy, er mine forslag RETT her, ville du handle disse. Kjøpte denne systemindikatoren sist fredag, og ikke bra med det, jeg tror Craig og jeg har samme problem med mbfx, kan du hjelpe oss her Dino eller Forex Frenzy Takk på forhånd. Det ser også ut til at når timeren endelig viser seg at prisen på grunn av volatilitet nesten har gått tilbake til blå allerede, kan jeg fortsatt ta denne handelen. For meg blir det bare veldig risikabelt. Jeg foretrekker bare å forlate disse handlerne og gå for de med mindre volatilitet (prisen er fortsatt grønn da gulen viser seg), men 8230.de8217s store muligheter til å handle blant alle parene forex har å tilby, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke go for one8217s that8217s mindre flyktige) Mr. GTO: Det virker for meg 4 HR og opp ER mer nøyaktig, I8217ve hadde 2 tap med 4 timer siden I8217ve begynte å handle dette systemet (I8217ve vært mest trading 15 min og time som var 50-50 Resultater) De siste to dagene (tors og fre) jeg handlet GBPUSD og AUDUSD på 4 HR, begge vinn, jeg ville også ha tatt USDCAD på 4 timer (didn8217t se den ene), jeg ser det fortsatt ville være i handel akkurat nå, men ser positivt ut akkurat nå uansett. Men Mostafa DAD advarer imidlertid at lavere enn 4 timer er mindre nøyaktig, men kan virkelig klage da, men jeg trenger å vite om de daglige parene som er nevnt ovenfor, handler om klar for handel. er dette riktig gutta. En annen ting I8217m vil prøve er IF stoch (timer) er bunnbunnen eller høyre på toppen og timeren isn8217t gul, men en kan fortsatt handle før pris begynner å lage en U-Turn siden stoch doesn8217t virkelig har mye VALG, jeg mener det vant8217t gå til 101 eller -1 så prisen vinner8217t går for mye mer i feil retning. Kommentar av Kevin 11. september 2011 10:32 pm Hei alle Her er noe som hjelper meg demo handel, men raskere sin enkle forex tester Det går igjen forbi diagrammer sette den tilbake til dvs. samme tid i fjor og la det løpe du kan lage det går fort eller sakte og plasserer handler det beste du kan øke hastigheten på, så hvis du vil øve på daglige diagrammer, legg det så fort og det er kult it8217s ikke mitt program, men noe program som ikke vil teste tilbake, men Replay diagrammet wnd tillater deg å legge til MBFX eller en annen indikator vil fungere bra, slik at du kan øve å se sett ups og handle dem og se om det fungerer richard Utmerket lesing Kommentar av richard 16. september 2011 12:41 Richard, jeg har Forex Tester også8230 kan du fortell meg hvordan du legger MBFX-indikatorene og ex4-filene på programmet slik at det vil være en god simulering av de siste månedstallene. Jeg vil sette pris på innsikt som å kjøre MBFX på det ville være et godt verktøy for å bygge praksis og tillit til systemets evne . Kommentar fra Bill 17. september 2011 15:54 Richard, takk for innspillet, men kan du fortelle oss hvordan du bruker MBFX-indikatoren med Forex Tester, takk på forhånd. Dette er en dynamisk indikator som betyr at den kontinuerlig beregnes etter noen grunnlag. I dette tilfellet er grunnlaget linjene som er movingshifting fibonacci nivåer. Så denne indikatoren er alltid beregnende for de mest aktuelle fibo nivåene basert på nåværende pris handling. Omfarging er når noe er statisk og utskrifter bare for å gi deg et falskt inntrykk av indikatorens nøyaktighet. Jeg har laget 7400 ved hjelp av 4 timers TF med denne indikatoren på 5 uker. Venter på riktig oppføring er nøkkel. Hvis du ikke kan vente. Don8217t handel forex. Du vil aldri bli vellykket. Hvis du er en mislykket handelsmann, skylder du deg selv. Du må mestre det ventende spillet. Ikke skriv inn straks når du får et signal. Vent til timingindikatoren går fra nøytral farge til motsatt farge. Jeg bruker 4 timers TF, så dette kan ta mange timer før dette skjer. Bare vent på det. Dette vil spare deg for mange pips på tegningen. I noen få handler har jeg hatt trekk ned nær 60 pips bare for handel å snu seg for å tjene 120 pips. Hvis du er den type handelsmann som alltid må handle aktivt, kan du kanskje kjempe med dette systemet. I8217ve prøvde lavere tidsrammer og I8217ve fant at noe lavere enn 30min TF har et ekstremt lavt winloss-forhold. Jeg mistet 4 av 6 bransjer med 5 min. Det er bedre å bruke en høyere TF og vente på for perfekt inngangen. Det vil gi deg penger på denne måten. Hvordan bruker du MoneyManagement What8217s ditt RewardRisk-forhold Bruker du et teknisk stoppfall (underliggende svinghuggene) Eller holder du instruksjonene i håndboken (TP på blå linje og SL er halvparten av TP) Hei Friend8217s, jeg hadde fullført rundt 6 måneder i læring forex og Real trading part. Jeg hadde pådratt fortjeneste og tap tooo. As en ny comer selv hadde jeg kjøpt rundt 1000 for noen av de såkalte beste indikatoren i Forex Market. Men fikk ikke engang opptjent hva Jeg hadde kjøpt denne såkalte indikatoren. Jeg hadde mistet alle pengene. Og jeg hadde mistet troen på alle de som hevder stor stor fortjeneste. Min tale var bare å spørre alle som kan hjelpe meg å sende koblingen til MBFX, så jeg kan prøve demoen og se det virkelig work8217s eller er det som samme kravhistorie. Venn dette en ydmyk forespørsel til de som virkelig hadde mistet sine hardt opptjente penger i denne såkalte kravet en. Takk, vær så snill Kommentar av Pankajj 13. januar 2012 3:55 Hei Tony ,, Jeg prøvde MBFX i 4H i 4 uker, jeg fant det så lønnsomt, men fra forrige uke fant jeg at prisen aldri rammer den grønne eller røde linjer betyr det at det ikke er en god sjanse til å inngå handel med 4H TF i par EURUSD, GBPUSD, AUDUSD og USDCAD. så jeg er ute av markedet i ca 2 uker. Hva med deg og hva du tror. Kommentar av Mohammad 17. januar 2012 12:29 Hello Group Er overrasket over at det er negetive kommentarer om mbfx-systemet, mbfx er ikke for scalping-handelsmenn, det er en bitter sannhet, men jeg må fortelle deg at mbfx ikke fungerer bra med mindre tidsrammer som minutter og 1H, hvis du planlegger å bruke det på heltid, er de beste tidsrammer 4H-diagrammer hver dag, hvis du vil ha minst daglige signaler og kortere handler, bruk 4H-diagrammet, hvis du vil svinge, bruk de daglige diagrammer , som for de av dere som hevder at det repaints, er det ikke noe system som ikke repaint. mbfx trenger hjerner, det er ikke en rask rike ordning. 49 bransjer så langt 45 vinner 4 tap hittil. kjører fortsatt. Hei alle, jeg er enig med den siste kommentaren. 4 timer og daglig. For første gang gjør jeg regelmessige pips. Demo bare for tiden, men over 900 pips i 3 uker og bare handel 2 dager i uken. Sett på handel og gå gjør noe annet og la markedet gjøre hva markedet gjør. Jeg finner når jeg ser på diagrammene jeg kommer ut av, vil være vinnere når de går tilbake. For meg ser ikke det best ut. Takk Mustafa, dette er ekte handel, jeg pleide å tilbringe timer å se og jobbe hardt på handel. dette systemet. som jeg får tillit til det, har frigjort meg fra mine tidligere dårlige vaner. hovedsakelig. trading. Har noen klart å skape en EA for dette. Jeg ønsker å handle 4HR amp Daglige tidsrammer og i stedet for å sitte ved PCen for hele uken for å få 2 handler, vil jeg at systemet skal sende meg e-post i stedet Takk Wayne, disse handelsbåndene er et statistisk effektivt og prediktivt middelverdig reversjonsverktøy basert på polynomial regresjonsformler som plotter krøllete avvikskanaler som kan projiseres inn i fremtiden. Jan Arps Hurst Bands er i utgangspunktet hva disse er. Og Jan Arps er traderinventor av denne metoden. youtubewatchvJioYAbuXokc Mustapha Belkhayate gjorde dem berømte jeg antar, og da noen programmerte tilpasset dem til Metatrader. Kommentar av David Walker 10. juni 2012 12:23 Trade med dette systemet så langt så bra. Ikke anbefalt for scalper siden M5 repaint ganske rask. Hei gutter, I8217ve kjøpte MBFX-systemet. Men det er virkelig en interessant manupilasjon i systemet. Kan du vær så snill å kommentere dette Når du bruker nummer 1-indikatoren, når prisen treffer det andre røde øvre bandet, vises et nummer 3 og en BIG grønn pil for å fortelle oss klokken til å selge. Normalt på dette tidspunktet tror du at du bør åpne en salgsposisjon. Men etter flere timer fortsetter prisen å gå opp og jeg la merke til at pilen og signalet beveger seg der. Så faktisk er det ikke et signal, det vises bare hvor høyeste punktet er. Det beveger seg bare. Så, i så fall hva vil ahppen til din posisjon åpne når du først ser signalet du er i LOST. Jeg har bilder av disse handlingene, hvis du vil at jeg kan dele den med deg. I dette tilfellet hvordan vil vi stole på disse signalene jeg virkelig setter pris på alt jeg leser her om denne mbfx, jeg vil prøve. Men hva med abha cog kan noen fortelle oss hans eller hennes erfaring med det. Takk Legg igjen en kommentar Kun konstruktiv kritikk er tillatt - ingen hate kommentarer Vær respektfull med andre plakater Ikke legg inn dine kontaktdetaljer - de vil bli redigert ut eller posten fjernet. Hvis du ønsker å bli kontaktet av andre, bruker du URI-feltet. Ingen egenfremmende eller tilknyttede lenker er tillatt (med unntak av URI-feltet hvis det ikke er referert til i innlegget). Populære Forex ProductsHey, Carl her fra Singapore. Du leser min uncensored gjennomgang av hva jeg egentlig tenkte på Mbfx System. Jeg har brukt Mbfx i 2 år nå og tenker på deg, det svikter aldri meg. Og nå er jeg en vellykket handelsmann, og du kan også være en. Vær oppmerksom på at dette er en gjennomgang selv om du ser etter Mbfx Systems nettside, klikk her: Hvorfor gir jeg deg denne informasjonen Vel, i 2 år med å bruke mbfx valutasystem, er det ingen tid at jeg heller ikke var skuffet eller angret på å kjøpe den. Så jeg tenkte på å gi en anmeldelse her for å hjelpe folk som er i samme situasjon som jeg hadde før. Å bruke og prøve mange mislykkede metoder er veldig frustrerende. Stol på meg, vært der gjort det. Men da jeg begynte å bruke Mbfx Forex System, ser jeg et håp. Men akkurat som andre vurderinger, vil jeg også gi noen gode visninger og dårlige synspunkter om dette produktet, og hvis du ikke vil høre det, kan du også legge igjen nå. Hva er Mbfx System Mbfx Forex System er laget av worlds no. 1 vellykket handelsmann, Mostafa Belkhayate. Han har hjulpet mange handelsmenn til å lykkes, og du kan være den neste. Mostafa Belkhayate forex system er garantert å gi deg sikker brannresultat som dette er det han har brukt de siste 20 årene og ser på ham nå. Denne metoden vil hjelpe deg med å tjene store penger og være den beste handelsmannen du kan være. Med dette produktet, selv om du ikke har erfaring, vil du handle akkurat som en Pro What8217s Inside Mbfx System Mbfx forex programvare er nedlastbar. Du kan installere den på din PC, og du kan bære den hvor som helst du går. Så du kan alltid ha en oppdatert informasjon om hva som skjer. På innsiden finner du en MBFX-mal, MBFX-indikator og Timing, og også en video av hvordan du installerer og bruker den. MBFX kan lastes ned umiddelbart etter betaling. Hvem vil dra nytte av Mbfx Forex System Hvis du er en person som ønsker å tjene store penger regelmessig, så er denne metoden for deg. Mbfx forex programvare vil hjelpe deg å bli den neste millionæren akkurat som andre vellykkede handelsmenn. Denne metoden serverer alle tre typer forexmarkedet handelsfolk, scalper, daghandlere og langsiktige handelsmenn. Topp tre grunner til hvorfor du ikke bør gå glipp av å kjøpe mbfx utenlandsk valuta programvare: 1) Fordi du vil tjene store penger i et sikkert brann system 2) Fordi du vil lære ins og outs av forex markedet og være en Pro handelsmann på bare kort tidsspenning 3) Fordi Mostafa Belkhayate bare gir 200 eksemplarer av denne metoden Hvis du vil være så vellykket som Mostafa Belkhayate og jeg, begynner du å bruke mbfx fx system nå gtgt Klikk HER for å bestille MBFX Systemltlt Hva er bra med Mbfx Fra dagen jeg starter ved hjelp av Mbfx System, merker jeg øyeblikkelig på hvor god denne metoden fungerer. Du har full kontroll over handel og hver dag, det er mange handelsmuligheter. Denne programvaren er enkel å bruke og lett å forstå. Selv uten erfaring, i løpet av bare et lite tidsrom kan du allerede kalle deg en Pro. Jeg ble virkelig overrasket over hvordan denne metoden hjalp meg, og det er ingen eksakte ord hvor lykkelig jeg er i å bruke Mbfx System. Du vil forstå hvordan jeg føler når du begynner å bruke denne metoden, og jeg slår på bankkontoen min på det, du vil sikkert lykkes i din handels karriere. Hva er dårlig med Mbfx, jeg kan egentlig ikke si at det er dårlig poeng ved å bruke dette Mbfx-systemet fordi det øyeblikket jeg bruker det, hjalp det meg med å lykkes i livet og i min handels karriere. Den eneste dårlige tingen er, hvis du ikke prøver det. Og du vil savne en stor mulighet i livet ditt hvis du ikke. Men egentlig, det er en dårlig ting hvis du ikke har noen ide om handel i valutamarkedet, så vil du ikke forstå hvordan denne tingen fungerer. Men jeg ser det egentlig ikke som en dårlig side, jeg vet ikke om deg. Alt jeg kan si er at øyeblikket jeg bruker, er det øyeblikket pengene mine begynner å vokse. Mbfx valutasystem vil sikkert hjelpe deg med å ta ditt liv og handel karriere inn i neste nivå. Du kan allerede garantere at dette er effektivt, da mange mennesker allerede har vitnet sitt gode resultat, og jeg er en av de lykkelige og vellykkede handelsmennene. Prøv det, og du vil aldri angre på det. Men du er ikke opptatt av at du alltid kan skifte deg når du kjøper den, da den har en 60 dagers pengene tilbake garantert. Men jeg forteller deg at tilbakebetalingsgarantien er ubrukelig når du begynner å nyte denne metoden. J Så hvorfor er du fortsatt sitter der Vil du være millionær eller ikke gtgt Klikk HER for å bestille MBFX Systemltlt

Comments

Popular posts from this blog

How To Begynne Trading Aksjer Online

wiki Hvordan handle aksjer Online For noen erfarne forhandlere, er kjøp og salg av aksjer på Internett en cakewalk. Men for nybegynnere, er handel aksjer på nettet et totalt mysterium. Fremveksten av elektroniske meglerkontoer og programvareverktøy til aksjemarkedet har gjort netthandel på aksjer enklere, men det har også ført til noen kompleksiteter og noen forpliktelser for hjemmebrukeren. Her er noen enkle trinn for å hjelpe nybegynnere investorer handle aksjer på nettet. Trinn Rediger del ett av fire: Forskning og valg av lagerredigering Utfør en teknisk analyse. Teknisk analyse er et forsøk på å forstå markedspsykologi eller, med andre ord, hvilke investorer som helhet føler om et selskap som reflektert i aksjekursen. Tekniske analytikere er normalt kortsiktige innehavere, bekymret for tidspunktet for kjøp og salg. Hvis du kan oppdage et mønster, kan du kanskje forutsi når aksjekursene faller og faller. Dette kan informere deg om når du skal kjøpe eller selge visse aksjer. 1 Tekni

Keltner Trading Strategi

Oppdage Keltner-kanaler og Chaikin-oscillatoren Etter at studentene i teknisk analyse har master noen av de grunnleggende indikatorene, vil de kanskje takle noen av de mindre kjente og diskuterte tekniske indikatorene. Her tar vi en titt på Keltner Channels og Chaikin Oscillator som ikke er uten hengiven følge. Keltner kanaler Chester W. Keltner introduserte og utviklet Keltner Channels i sin bok How to Make Money in Commodities (1960). Som Bollinger Bands, er Keltner Channels bare bevegelige-gjennomsnittlige band. (Se grunnleggende om Bollinger Bands.) Flytte-gjennomsnittlige bånd og kanaler er de samme: en mellomlinje og to ytre linjer. Keltner-kanaler representerer gjennomsnittet av høy, lav og sluttkurs for et problem. På hver side av midtlinjen er band som dannes fra det daglige høyt minus det daglige lavet over en periode på 10 dager. Teknikere tror teorien om at prisen på et problem er mest sannsynlig å handle innenfor grensene til band eller konvolutter. Trader er å selge utste

Online Strategi Handel Kort Spill

Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. Årets ip: Dekket ditt kan ha minst 30 kort administrere dekk og tilpasse det så snart som mulig, bli kvitt noen av kortene du ik